Маск нещодавно придбав Twitter, що викликало запитання серед співробітників і громадськості щодо подальшої стратегії функціонування соціальної мережі.Головний виконавчий директор Tesla Inc Ілон Маск сказав, що хоче вивести Twitter за межі поточної «ніші». Про це інформує Експерт з посиланням на Reuters.
Маск підписав угоду про купівлю Twitter за 44 мільярди доларів, що викликало запитання серед співробітників і громадськості щодо його стратегії управління соціальною мережею. Він сказав журналістам, які зібралися на червоній доріжці щорічного заходу Met Gala в Нью-Йорку, що важливим показником успіху буде те, чи зможе Twitter значно розширити свою аудиторію.
“Зараз це свого роду ніша. Я хочу, щоб у ній був набагато більший відсоток країни, який би брав участь у діалозі”, – сказав Маск. Згідно з останнім звітом про прибутки, у Twitter нараховується близько 40 мільйонів активних користувачів у Сполучених Штатах.
Маск сказав, що він хоче, щоб платформа була більш ширшою і у ній можна було б спілкуватись більш довірливо. Він також зазначив, що зробить Twitter прозорим щодо того, як просуваються чи знижуються твіти, і хотів би, щоб його програмне забезпечення було загальнодоступним для критики.
Відповідаючи на запитання про потенційний ухід співробітників, Маск відповів: «Це вільна країна. Звичайно, якщо комусь це не комфортно, вони за згодою підусь кудись ще. Це нормально».