На українських водіїв з 1 червня чекають чотири зміни у роботі сервісних центрів МВС. Як передає MMR, про це повідомив заступник Міністра внутрішніх справ Богдан Драп’ятий.
Він назвав один із ключових пріоритетів — це поліпшення роботи сервісних центрів МВС шляхом продовження цифровізації, мінімізації бюрократичних процедур, надання вибору способу отримання послуги — онлайн або офлайн. Тому в роботі сервісних центрів будуть зміни.
Перше — це посилення безпеки дорожнього руху шляхом здійснення заходів щодо усунення, мінімізації джерел корупційних ризиків, пов’язаних із прийманням теоретичного та практичного іспитів для отримання права на керування транспортними засобами; комплексне вдосконалення засобів технічного контролю.
Другий напрям — упровадження цифрових проєктів.
Третій напрям розвитку — безбар’єрність. Уже розпочато роботу з пристосування головних входів до будівель сервісних центрів МВС до потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Четвертий напрям — поглиблення міжнародного співробітництва.
Як повідомлялось, 1 червня стартує пілотний проєкт із забезпечення прозорих іспитів у сервісних центрах МВС.