Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Жінка купила на секонд-хенді сумочку за 200 грн та була шокована її реальною ціною
    • Фахівці пояснили, чи потрібно вимикати Wi-Fi-роутер на ніч
    • Вчені нарешті з’ясували, що гірше: захворіти на COVID-19 чи отримати вакцину
    • “Багато хто сяде”: правозахисник заявив про масові суди над ТЦК
    • По 10 гривень за кіловат: депутат вигадав, як змусити українців економити світло
    • Досвідчений механік назвав головні проблеми китайських автомобілів: про що варто знати
    • Путіна паралізував страх: озвучено несподівану причину проблем диктатора з перемовинами
    • Чи можна залишати смартфон на зарядці на всю ніч: що кажуть виробники
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » В Амстердамі затримали літак на 5 годин через комара: що він накоїв

    В Амстердамі затримали літак на 5 годин через комара: що він накоїв

    Ольга СтепановаОльга Степанова24 Жовтня 2023, 18:181 Min Read Новини
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    В Амстердамі затримали літак авіакомпанії EasyJet через те, що його пілота вкусив комар.

    Про це повідомляє The Sun.
    Рейс прямував до Манчестера, Велика Британія. Пасажирам довелося чекати понад п’ять годин, поки літак продезінфікували, перш ніж вони змогли сісти на борт.
    Спершу мандрівникам сказали, що затримка відбулася з технічних причин.
    Серед пасажирок була ветеринарка Рейчел Грін, яка сказала: “Час відправлення на табло збільшувався і збільшувався. Зрештою, пілот вийшов і сказав нам, що в кабіні його вкусив комар, тому він хоче провести глибоке очищення всього літака на випадок, якщо комах виявиться більше”.
    Літак мав вилетіти з аеропорту Схіпхол о 17:05. Він приземлився аж о 22:30.
    27-річна Рейчел розлючена через те, що єдиною компенсацією пасажирам був ваучер на харчування на суму 3,90 фунта стерлінгів.
    Вона сказала: “Вони могли прилетіти до нас іншим літаком”. Зі свого боку, авіакомпанія перепросила: “Безпека та благополуччя наших клієнтів та екіпажу є найвищим пріоритетом, і ми хотіли б перепросити клієнтів за завдані незручності”.

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Жінка купила на секонд-хенді сумочку за 200 грн та була шокована її реальною ціною

    00:57

    Фахівці пояснили, чи потрібно вимикати Wi-Fi-роутер на ніч

    00:46

    Вчені нарешті з’ясували, що гірше: захворіти на COVID-19 чи отримати вакцину

    00:38

    “Багато хто сяде”: правозахисник заявив про масові суди над ТЦК

    00:31

    По 10 гривень за кіловат: депутат вигадав, як змусити українців економити світло

    00:22

    Досвідчений механік назвав головні проблеми китайських автомобілів: про що варто знати

    00:13

    Путіна паралізував страх: озвучено несподівану причину проблем диктатора з перемовинами

    00:05
    18 Грудня

    Чи можна залишати смартфон на зарядці на всю ніч: що кажуть виробники

    23:54

    Коли нічого вдягнути: як по-новому закохатися у свій гардероб

    23:45

    Постійна втома і ламкі нігті: 9 ознак того, що ви їсте замало білка

    23:37
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.