Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Рік Коня принесе удачу саме цим трьом знакам Зодіаку
    • Українці можуть втратити дах над головою: нові плани Європи
    • Мобілізованим доведеться розкошелитися: чим забезпечить держава, а що треба купувати
    • Штраф 3400 гривень прямо на вулиці: кого жорстко покарають за носіння одягу ЗСУ
    • Миколаїв і Одеса як “картка для торгу”: аналітики ISW про плани РФ
    • She Congress 2025: історії рішучості жінок, що змінюють бізнес, громади й суспільні цінності
    • У Кремлі заявили, що розмову Путіна і Трампа поки не планують
    • Все, лавочка закривається: ФОПів в Україні чекає тотальна зміна податкових правил
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Китайські маркетплейси переорієнтовуються на Європу через мита Трампа

    Китайські маркетплейси переорієнтовуються на Європу через мита Трампа

    Коломієць НадіяКоломієць Надія11 Червня 2025, 06:311 Min Read Новини
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Temu і Shein переорієнтовуються на Європу, оскільки їхній бізнес у США суттєво постраждав від несприятливої ​​торговельної політики Трампа.

    Про це повідомляє CNBC.

    Однак бюджетні додатки для електронної комерції можуть не отримати позитивного сприйняття на своїх нових цільових ринках. Видання зазначає, що протягом останніх тижнів у ЄС було подано скарги проти Temu та Shein, у яких їх звинувачують у недобросовісній бізнес-тактиці. Водночас відбувається підготовка нового фіксованого збору у розмірі 2 євро на раніше безмитні невеликі посилки з онлайн-майданчиків, зокрема Temu та Shein.

    Видання зазначає, що ці події можуть погіршити ситуацію на ринку для платформ, оскільки їхній бізнес вже постраждав від травневого закриття звільнення від тарифів на дрібні посилки в США. Також Temu і Shein постраждали від нових мит у розмірі 54%, або $100, для тих, що надсилаються поштою.

    Видання зазначає, що Temu і Shein збільшили свої витрати на рекламу в Європі, зокрема у Великій Британії та Франції, що на думку журналістів, відображає їхній відхід від США. Споживчі витрати Temu в США в травні впали на 36% порівняно з минулим роком, а Shein – на 13%.

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    європа маркетплейси Трамп
    Останні новини
    Сьогодні

    Рік Коня принесе удачу саме цим трьом знакам Зодіаку

    11:49

    Українці можуть втратити дах над головою: нові плани Європи

    11:36

    Мобілізованим доведеться розкошелитися: чим забезпечить держава, а що треба купувати

    11:30

    Штраф 3400 гривень прямо на вулиці: кого жорстко покарають за носіння одягу ЗСУ

    11:27

    Миколаїв і Одеса як “картка для торгу”: аналітики ISW про плани РФ

    11:24

    She Congress 2025: історії рішучості жінок, що змінюють бізнес, громади й суспільні цінності

    11:20

    У Кремлі заявили, що розмову Путіна і Трампа поки не планують

    11:14

    Все, лавочка закривається: ФОПів в Україні чекає тотальна зміна податкових правил

    11:10

    Терміново перевірте “Дію”: українці почали отримувати сповіщення про скасування прописки

    11:04

    Світло можуть вимкнути будь-коли: регіони з найгіршою ситуацією

    11:00
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.