Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Швейцарія не здатна захиститися від нападу: очільник армії зробив тривожну заяву
    • Небачені супершторми: вчені в жаху від ураганів, що скоро прийдуть на Землю
    • Схуднення до Нового року: які дієти працюють
    • Казкове містечко: туристам порадили найепічніше зимове місце в Європі
    • Українські дрони ще на три місяці “закрили” експорт бензину та дизелю з РФ
    • Канада надала Україні 2,5 млрд доларів: куди підуть кошти
    • “Ми можемо вирішити це радикально”: Буданов про долю Придністров’я та російський вплив у Молдові
    • Золоті пляжі і жваве нічне життя: де відпочити взимку
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Китайські маркетплейси переорієнтовуються на Європу через мита Трампа

    Китайські маркетплейси переорієнтовуються на Європу через мита Трампа

    Коломієць НадіяКоломієць Надія11 Червня 2025, 06:311 Min Read Новини
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Temu і Shein переорієнтовуються на Європу, оскільки їхній бізнес у США суттєво постраждав від несприятливої ​​торговельної політики Трампа.

    Про це повідомляє CNBC.

    Однак бюджетні додатки для електронної комерції можуть не отримати позитивного сприйняття на своїх нових цільових ринках. Видання зазначає, що протягом останніх тижнів у ЄС було подано скарги проти Temu та Shein, у яких їх звинувачують у недобросовісній бізнес-тактиці. Водночас відбувається підготовка нового фіксованого збору у розмірі 2 євро на раніше безмитні невеликі посилки з онлайн-майданчиків, зокрема Temu та Shein.

    Видання зазначає, що ці події можуть погіршити ситуацію на ринку для платформ, оскільки їхній бізнес вже постраждав від травневого закриття звільнення від тарифів на дрібні посилки в США. Також Temu і Shein постраждали від нових мит у розмірі 54%, або $100, для тих, що надсилаються поштою.

    Видання зазначає, що Temu і Shein збільшили свої витрати на рекламу в Європі, зокрема у Великій Британії та Франції, що на думку журналістів, відображає їхній відхід від США. Споживчі витрати Temu в США в травні впали на 36% порівняно з минулим роком, а Shein – на 13%.

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    дональд трамп європа маркетплейси
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Швейцарія не здатна захиститися від нападу: очільник армії зробив тривожну заяву

    22:06

    Небачені супершторми: вчені в жаху від ураганів, що скоро прийдуть на Землю

    21:54

    Схуднення до Нового року: які дієти працюють

    21:45

    Казкове містечко: туристам порадили найепічніше зимове місце в Європі

    21:34

    Українські дрони ще на три місяці “закрили” експорт бензину та дизелю з РФ

    21:25

    Канада надала Україні 2,5 млрд доларів: куди підуть кошти

    21:14

    “Ми можемо вирішити це радикально”: Буданов про долю Придністров’я та російський вплив у Молдові

    20:58

    Золоті пляжі і жваве нічне життя: де відпочити взимку

    20:55

    Рейтинг брендів роботів-пилососів: від найгірших до найкращих за відгуками користувачів

    20:46

    Кремль готується до війни в Європі: Буданов назвав наступні цілі РФ після України

    20:35
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.