«Стан Комплект» готовий ввести в серійне виробництво верстат для механічної обробки залізничних колісних пар рухомого складу. Такий верстат почали виробляти вперше в історії України. Від наявності цього обладнання залежить робота, зокрема, надважливої для стійкості країни, «Укрзалізниці».
Верстат повністю розроблений, проходить останні випробування і може виготовлятися у кількості, необхідній для національного ринку.
«Навіть люди, які далекі від машинобудування, розуміють, що без коліс вагон не зрушить з місця. Цей верстат забезпечує максимальний рівень оновлення колісних пар, що дозволяє подовжити їхню роботу на десятиліття, — зазначив директор компанії «Стан Комплект» Володимир Мещеряков. — В умовах, коли рухомий склад залізничного транспорту не буде отримувати нові вагони ще доволі довгий час, такий станок є рішенням проблеми на національному рівні».
«Особлива цінність такого верстату в тому, що раніше його доводилося закуповувати у виробників з колишнього СРСР. За умов війни надважливо, що такий верстат допомагає забезпечити безперебійність роботи транспортної системи нашої країни», — зазначив один із співзасновників «Стан Комплект» Степан Бірюков.
“Укрзалізниця“ — не єдина важлива для стійкості держави система, яка потребує обладнання такого типу. Кожен великий виробник, наприклад, металургійної чи хімічної продукції, має власний залізничний парк і робота національних гігантів теж залежить від наявності якісного обладнання для відновлення колісних пар», – підкреслив керівник «Стан Комплект».
Це не перший верстат, який розробляє інженерний підрозділ «Стан Комплект» задля імпортозаміщення стратегічно важливого для України обладнання.
«Наша мета — розвивати національне машинобудування. За великим рахунком, розвинуте власне виробництво з власною базою обладнання має стати державною стратегією, — розкриває глобальний задум Степан Бірюков.– Державні органи, кожне українське підприємство, як і наша команда, мають задумуватися над тим, як посилювати національну економіку.
Ми бачимо свій внесок у заміщенні ряду імпортних верстатів аналогами українського виробництва. Цей шлях – не швидкий, але наша команда має і великий досвід у сфері машинобудування, і високопрофесійний інженерний колектив».