Мода циклічна, тому з часом, речі, які ви вважали застарілими, можуть знову зайняти лідируючі позиції в трендах. Це сталося з аксесуаром, який багато модниць давно заховали далеко у шафі.
У матеріалі Vogue розповіли, що йдеться про ремені з масивними пряжками, де зображені логотипи відомих брендів. Такий аксесуар був особливо популярним наприкінці 2000-х років.
Який аксесуар знову в моді
Ремінь — важлива деталь будь-якого гардероба, адже за його допомогою можна підкреслити талію та стегна, створивши жіночніший силует. Такий аксесуар можна носити із сукнями, сорочками, класичними штанами, шортами. Є безліч різних видів ременів, які додадуть вашому вбранню індивідуального стилю і завершеності.
Але цього літнього сезону мода повернулася на ремені з “кричущими” логотипами Gucci або Prada. Цей елемент гардероба втратив свою актуальність десь у 2016 році, його витіснили із трендів інші модні аксесуари. Але зараз, мабуть, такі ремені “знов у справі”.
Таку акцентну деталь можна додати як до повсякденного вбрання, так і офіційного образу. Головне, щоб усе виглядало гармонійно. Такий аксесуар знову почали використовувати у своєму вбранні такі голлівудські красуні як Белла Хадід та Зоя Салдані. Вони довели, що стилізувати ремінь із масивною пряжкою можна і він не буде перенасичувати look.