Український модельєр Андре Тан спробував пожартувати щодо “модних образів” безхатьків, прирівнявши їх із “шедеврами”, які випускає в нових колекціях світовий бренд Balenciaga. Утім, жарт не вдався, тому дизайнер нарвався на критику від підписників.
Він опублікував в Instagram відео із кількома кадрами столичних безхатьків, які мали на собі порваний одяг, та підписав “Нова колекція Balenciaga”. Скомпонований ролик супроводжувала мелодія, яку часто модні доми використовують для своїх показів.
На одному з чоловіків була футболка поло та джинси з оголеними колінами, дірки в зоні яких були зроблені спеціально. Інший герой відео був одягнений у підкочені джинси, чорну сорочку та шубу. В руках він ніс іграшкового песика, а на ногах мав лофери із високими шкарпетками.
“Натхнення для майбутніх колекцій Balenciaga”, – підписав свій ролик Андре Тан і додав смайлик, який сміється.
Доки модельєру було смішно із цієї ситуації, його підписники не зацінили іронії та назвали жарт недоречним:
- “Я розумію, що тут висміюється нова колекція бренду, але відео викликає лише співчуття і біль стосовно цих нещасних людей”.
- “Грішно сміятись над такими людьми”.
- “Жартуєте за спиною безпритульного алкоголіка? Вау, це досить низько…”
- “Це не смішно. Це біда великих міст”.
Однак були й ті, хто просто посміявся з жарту та заступився за Андре Тана:
- “Доречний жарт з приводу їх колекцій. Сам Баленсьяга – геніальна особистість, навряд чи оцінив те, що зараз виробляють…”
- “Агов, люди, та ну не гоніть “шкода, не смішно”. Ті алкоголіки добре живуть за їх мірками. Це ми для них нещасливі. І нормально Андре передав шик Balenciaga”.
- “Це саме те, що зараз нагадує подіум”.
- “Готовий лук. І не потрібно 10 дизайнерів і 8 помічників, щоб створити колекцію, варто зупинитись на декілька хвилин і подивитись навкруги”.
До слова, засновником модного дому Balenciaga був іспанський модельєр Крістобаль Баленсьяга. Саме він придумав квадратні плечі на жіночому одязі та сукні-мішки. В архівних фотографіях його робіт можна побачити неймовірно стильні образи, якими захоплюються сучасні дизайнери.
Після смерті Баленсіяги бренд часто міняв головних креативних директорів, аж поки на чолі у 2015 році не став грузинський кутюр’є Демна Гвасалія. Саме за його сприяння тепер Balenciaga із розкішних модерністських образів перетворився на популяризатора недбалості, яка змушує людей, що не є поціновувачами відповідного стилю, крутити пальця біля скроні.