В Києві помітили велетенську чергу до поліклініки в Дарницькому районі. До медичного закладу на вулиці Вербицького, 5 від самого ранку зібралася велетенська черга з пацієнтів – декілька десятків людей стояли в черзі аж на вулиці.
Очевидці стверджують, що такий “квест” відбувається раз на місяць. Мовляв, хто встиг, той і потрапить до лікаря, а хто не встиг, той “штурмуватиме” якусь іншу поліклініку, щоб здати свої аналізи.
Мешканці столиці додають, що кількість людей у лікарні все збільшується, а на обробці записів працює лише одна людина. Громадяни обурюються та нарікають на такі реформи в медицині.
Що відбувається в медичному закладі та чому виникла така величезна черга.
Що кажуть медики
Медики пояснюють, що на Вербицького, 5 в одному приміщенні розташовані два заклади – поліклініка та медичний заклад первинної медицини.
“Ми не можемо контролювати чергу, яка заходить до приміщення, бо там не лише наші пацієнти, а й пацієнти до “первинки”. Зранку відбувається забір аналізів у первинки та запис до лікарів-спеціалістів у нас. Тож ці два потоки відвідувачів збираються в один. Чому саме сьогодні виникли такі великі черги, зараз сказати важко. До нас їдуть люди зі всього Києва, не лише мешканці Дарницького району”, – пояснила Віра Савченко, начальниця з медичної частини консультативно-діагностичного центру №1 Дарницького району.
Їдуть пацієнти з усього міста
Вона додає, що дійсно до них їдуть пацієнти з різних районів столиці.
“Якщо у людини виписане електронне направлення, то вона має право звернутися до будь-якого медичного закладу. А оскільки самостійний запис через систему Helsi можливий лише на два тижні, то виникає проблема записатися самостійно, і запис відбувається вже безпосередньо через реєстратуру закладу, що може створювати додаткові черги. Тому ми намагаємося вирішити це питання через керівництво Helsi, щоб люди могли зробити це самостійно і не стояли в чергах”, – пояснює Віра Савченко.
Медикиня додає, що в понеділок скупчення людей більше, ніж зазвичай, а цього понеділка наплив пацієнтів і справді був дуже великим.
“Пацієнти мають по п’ять і більше направлень на консультації, що також значно збільшує час для проведення електронного запису реєстратором у лікарні. В закладі діє електронний запис на обстеження до вузьких фахівців з можливістю записатися як самостійно пацієнту через Helsi, так і через лікаря або через реєстратуру”, – додає Віра Савченко.
Як уникнути черг?
На запитання, що потрібно зробити, щоб таких черг не було, фахівець зазначає таке:
“Будемо детально розбиратися. Якщо скупчення людей на вході до лікарні пов’язане винятково з нашим закладом – будемо терміново вирішувати це питання та вносити корективи в роботу”.