17 червня з технічних причин у Київводоканалі не працює білінгова система (тобто, база даних). Через це фахівці не мають можливості уточнити чи скоригувати інформацію за особовими рахунками. Про це повідомили в Київводоканалі.
Київводоканал повідомив про тимчасовий сбій в роботі білінгової системи.
«Через це наразі ми не можемо оперативно обробляти ваші онлайн-звернення та дзвінки, пов’язані з перерахунками, нарахуваннями, уточненням або внесенням даних», – йдеться в повідомленні.
Всі звернення, отримані через чат-боти та електронною поштою, будуть опрацьовані після відновлення роботи системи, додали в підприємстві.
“Прогнозується, що на відновлення роботи сервісів знадобиться близько доби. Тож на сьогодні і на завтра просимо не планувати візит до наших центрів обслуговування”, – зауважили в Київводоканалі.