Днями КП “Київський метрополітен” оголосило тендер на закупівлю деяких запчастин для автопарку. Йдеться про звичайні розхідники – щітки склоочисника, замінювати які треба раз на декілька років. Проте з цього тендеру можна дізнатись, яким автотранспортом користується дирекція та головний офіс комунального підприємства: якщо хтось думав, що очільники підземки їздять додому й на роботу потягами, як усі кияни, то він помилявся.
Оголошення про проведення тендеру з закупівлі щіток склоочисника було оприлюднено у п’ятницю, 12 липня. Загалом закупають рівно 50 комплектів, причому в умовах конкурсу прописані й конкретні марки автомобілів, для яких робиться закупівля. Це передовсім вантажні авта – серед них є екземпляри ще радянського чи російського виробництва (ГАЗ, ЗІЛ, КамАЗ, Газель), так і більш сучасна техніка (IVECO, Hyundai, CKC).
Також серед автівок, що потребують заміни щіток, перелічені легковики. Цей перелік вже дещо цікавіший: у ньому є як досить бюджетні автівки, як-от седани Nissan Primera, Opel Omega, Skoda Octavia Tour, сімейний мінівен Volkswagen Sharan, так і кросовери – Subaru Legacy Outback, Nissan X-Trail, Hyundai Santa Fe. А є й преміальні автівки: Skoda Octavia ELEGANCE, Skoda Superb і бестселер від японського автовиробника – Toyota Camry.
Цікаво, що в автопарку зберігся у робочому стані раритет як мінімум 20-річної давнини, автомобіль російського (чи ще й радянського) виробництва “Волга”, для нього також замовляють щітки. Звісно, даних про дати випуску чи комплектацію переліченого транспорту даних у тендерній документації немає. Усі товари, згідно умов тендеру, мають бути поставлені до 31 грудня 2024-го, а очікувана вартість закупівлі складає 26,5 тис грн.
Київському метро продадуть 20 тисяч лампочок, а обстеження тунелів робитиме сумнівна фірма з села на Житомирщині
Нагадаємо, днями повідомлялося про те, що КП “Київський метрополітен” закупає 20 тисяч світлодіодних ламп. Ціна за весь обсяг продукції складе 1,6 млн гривень. Відповідний тендер було оголошено підприємством ще напочатку червня, нині ж відомо, хто став переможцем і “освітлюватиме” підземку.
Також ми писали про те, що роботи з позапланового обстеження тунелів КП “Київський метрополітен” очікуваною вартістю у понад 13 млн гривень виконуватиме сумнівна компанія з крихітним капіталом. Її зареєстровано у селі Буки Житомирської області, і за деякими ознаками це – підставна компанія, головною функцією якої є не допустити до тендера справжніх учасників чи скомпроментувати закупівлі взагалі. Раніше їй вже доводилося брати участь у схожих процедурах.