Роботи з ремонту аварійного тунелю метро на площі Деміївській в Києві наразі тривають майже цілодобово. І якщо місяць тому було незрозуміло, чи впораються будівельники до означених строків, які передбачають здачу об’єкта на початку осені, нині схоже, що до дедлайну вони встигнуть. Адже всередині вже монтують колію, а на поверхні та в котловані триває велике прибирання.
Як розповідає у своєму відеоблозі інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин, станом на 6 серпня фахівці забетонували нижню частину та дві стіни нової монолітної 27-метрової ділянки тунелю на місці розібраної аварійної. На спеціальних кронштейнах вклали залізобетонні плити незйомної опалубки та готують армокаркас накривної частини тунелю. За його словами, нова ділянка монолітна та прямокутна в перерізі та сполучається зі старими круглими тунелями через парні перехідні коміри.
Крім того, каже Авдокушин, фахівці-колійники вже розпочали роботу з монтажу колій в новому тунелі. На протяжності 108 метрів буде влаштований сучасний вібропоглинальний конструктив кріплення рейок. Паралельно триває і вже закінчується процес зміцнення старої оправи поблизу місць примикання до нової ділянки.
Про те, що фінал робіт вже близький, свідчить те, що на поверхні збираються демонтувати розвантажувальну монолітну плиту, яка вкривала майже весь майданчик, прибирають зайве обладнання та матеріали. Тунель вичищають від залишків фіброцементної суміші, а в котловані вже порожньо – тільки новий тунель та риштування навколо.