Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Гуляйполе під загрозою: у DeepState заявили про ризик втрати міста через саботаж
    • У Туреччині впав російський безпілотник: ведеться розслідування
    • Що загрожує чоловікам без «Резерв+»: роз’яснення юриста, які мало кого потішать
    • До 34 тисяч за поїздку: в Україні посилюють відповідальність для водіїв
    • Нові ліміти на карткові перекази: які обмеження діють і кого стосуються
    • Селян налякали податком на воду: що насправді готують для власників криниць
    • Як особи з інвалідністю можуть збільшити свою пенсію на 1000 гривень
    • Хотіла воскресити собаку за $50 тис.: американка зізналася, чому це була помилка
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » У Києві гумових лежачих поліцейських замінять асфальтобетонні пагорби

    У Києві гумових лежачих поліцейських замінять асфальтобетонні пагорби

    Ткаченко ВалентинаТкаченко Валентина06 Листопада 2024, 17:463 Mins Read Київ
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    У Києві планують розвивати нову практику, спрямовану на зменшення аварійності на дорогах. Інтенсивність дорожнього трафіку в столиці невпинно зростає, внаслідок чого погіршується і пропускна здатність вулиць, і безпека дорожнього руху. Для його заспокоєння та зменшення аварійності в столиці запроваджують нові методи, зокрема, замінюють “лежачих поліцейських” на дорожні пагорби.

    Про це в інтерв ‘ю “Вечірньому Києву” повідомив начальник служби розвитку організації дорожнього руху КП “Центр організації дорожнього руху” Богдан Тимченко. За його словами, те, що в народі називається “лежачий поліцейський”, зазвичай є гумовою і не надто надійною конструкцією – принаймні, у сенсі довговічності.

    “Гума швидко руйнувалася та просідала. Тому були розроблені нові стандарти за якими ці пристрої тепер виготовляються з асфальтобетону. Пагорби із такого матеріалу є більш ефективним і довговічним варіантом для зниження швидкості автівок”, – зазначив Тимченко.

    Поки ця практика не надто поширена у Києві, проте її планують розвивати, а асфальтобетон стане стандартом для дорожніх пагорбів. До речі, нові “міцні поліцейські” встановлюються такого ж розміру, як і гумові, та відповідають загальним вимогам. Зокрема, не встановлюються на мостах, шляхопроводах та естакадах, у тунелях та проїздах під шляхопроводами та на ділянках з поздовжнім ухилом понад 80%.

    Серед інших засобів заспокоєння руху та зниження швидкості автівок у Центрі організації дорожнього руху називають так звані «кільцеві розв’язки», які будує «Київавтодор», а вже потім розробляється схема руху, що запроваджується після погодження з поліцією. Наразі їх у Києві 40, до кінця року обіцяють впровадити ще 20 – по дві у кожному районі. Крім того, вже не для зниження швидкості, а для безпеки пішоходів встановлюють острівці безпеки для більш зручного переходу. А ось із підвищеними пішохідними переходами, що робляться на одному рівні з тротуаром, поки не склалося: під час опадів перед ними накопичується вода, і треба шукати способи її відведення, а це зайвий клопіт.

    Не так швидко, як того потребує місто, розвивається і провадження переходів-дублерів. Вони вкрай потрібні внаслідок збільшення через війну маломобільних киян, до того ж, не знижують пропускну спроможність. Але наразі їх на вулицях Києва лише шість, хоча потрібно значно більше.

    “Нині маємо перелік із 50 адрес за якими була ідея запровадити такий перехід. Але не завжди є можливість це зробити, адже в багатьох місцях треба проводити комплексні будівельні роботи, інколи навіть закривати вхід до підземного переходу або переносити вхідну групу. А це все вимагає додаткових ресурсів”, – повідомив Богдан Тимченко.

    Наразі такі переходи працюють на перехресті вулиць Богдана Хмельницького та Хрещатику, на перехресті  Михайла Грушевського — Івана Мазепи — Князів Островських. Також на перехресті вулиць Старобориспільської і Миколи Хвильового, Валерія Лобановського — Володимира Брожка. І ще два у Шевченківському районі – на перехресті вулиць Олександра Довженка і Молдавської, Богдана Хмельницького і Євгена Чикаленка.

    Оперативні новини Києва: події, рішення влади, транспорт, безпека, життя киян і міські ініціативи — усе найважливіше про життя столиці України читайте в розділі «Київ».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    аварійність київ лежачі поліцейські
    She Womo
    Останні новини
    19 Грудня

    Гуляйполе під загрозою: у DeepState заявили про ризик втрати міста через саботаж

    21:05

    У Туреччині впав російський безпілотник: ведеться розслідування

    21:04

    Що загрожує чоловікам без «Резерв+»: роз’яснення юриста, які мало кого потішать

    21:02

    До 34 тисяч за поїздку: в Україні посилюють відповідальність для водіїв

    21:00

    Нові ліміти на карткові перекази: які обмеження діють і кого стосуються

    20:59

    Селян налякали податком на воду: що насправді готують для власників криниць

    20:56

    Як особи з інвалідністю можуть збільшити свою пенсію на 1000 гривень

    20:51

    Хотіла воскресити собаку за $50 тис.: американка зізналася, чому це була помилка

    20:51

    В Україні суттєво підвищать зарплати: кому платитимуть більше з 1 січня 2026 року

    20:50

    Чому “Орешник” із Білорусі не долетить до Києва: експерти розвінчали головний міф

    20:48
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.