У Києві ремонт аварійного тунелю між станціями столичного метро “Либідська” та “Деміївська” йде без збоїв по часу. Раніше озвучені терміни ремонту підземки будуть дотримані та на початку осені знову зможуть все запустити. Відповідну заяву зробив мер столиці Віталій Кличко.
Як розповів Кличко у коментарі Суспільному, роботи між станціями столичного метро “Либідська” та “Деміївська” йдуть “без збоїв по часу”. Посадовець сподівається, що раніше озвучені терміни ремонту підземки будуть дотримані і “на початку осені знову зможемо все запустити”.
Варто додати, що наприкінці березня 2024 року Кличко говорив, що рух метро між станціями столичної «синьої гілки» «Деміївська» та «Либідська» може бути відновлений до кінця літа. За його словами, на ремонт зазначеної ділянки у бюджеті Києва закладено близько 400 мільйонів гривень.
Як ремонтують перегін між станціями метро “Деміївська” і “Либідська”
Фахівці завершили демонтаж аварійної ділянки перегону між станціями метро “Деміївська” та “Либідська”, де сталось підтоплення. Наразі розпочато укріплення залізобетонною “сорочкою” частини старого тунелю, які прилягають до аварійної ділянки з обох боків. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив засновник Autostrada Максим Шкіль. Роботи на об’єкті тривають цілодобово.
“З огляду на соціальну важливість звітую про капітальний ремонт тунелю між станціями метро “Деміївська” – “Либідська”. Autostrada завершила демонтаж аварійної ділянки та почала укріплення залізобетонною “сорочкою” частин старого тунелю, які прилягають до аварійної ділянки з обох боків. Підтримувальна “сорочка” – це залізобетонна труба, яка повністю повторить округлу геометрію тунелю, що загалом підсилить проблемну ділянку”, – йдеться в повідомленні.
За його словами, перед тим, як розпочати влаштування посилення тунелю залізобетонною “сорочкою” фахівці виконали ряд підготовчих робіт. Зокрема, поверхню бетонних тюбінгів ретельно зачистили, щоб виявити недоліки та деформації кільцевої оправи. Надалі в кесони тюбінгів встановили армокаркас та розпочали процес торкретування. Тобто, набризк “мокрого” торкрет-бетону – готового пластичного бетонного розчину на підготовлену поверхню.
“По завершенню торкретування влаштуємо гідроізоляцію, встановимо металеві радіальні каркаси та приступимо до безпосереднього спорудження посилення тунелю монолітною набризк-бетонною “сорочкою”, яка також виконуватиметься методом “мокрого” торкретування. Роботи з відновлення тунелю між “Либідською” та “Деміївською” проводимо цілодобово, без вихідних”, – додав Шкіль.