Знеструмлення у Києві знову проводяться за графіком “7 годин без світла/2 зі світлом”. На реалії життя кияни скаржаться на Facebook-сторінці ДТЕК Київські електромережі. Причому деяких споживачів нині відмикають навіть на триваліші періоди часу – а оператор системи розподілу електроенергії виправдовується: робить все можливе, щоб відключення відбувалися згідно з графіком та максимально рівномірно у всіх киян.
Якщо у Києві нині є “стіна жалю”, то її локація – Facebook-сторінка оператора системи розподілу електроенергії “ДТЕК Київські електромережі”. Сюди кияни заходять, щоб лишити скарги на знеструмлення та розповісти про власний побут без електрики. Зіпсовані продукти в холодильнику, розряджені гаджети та павербанки і максимальна “мобілізація” на кухні та з господарськими потребами (прання, прасування тощо), коли дають світло – звичайні теми.
“Вже 10 годин не було світла на добу, і зараз знов відключення через 2 години. Ви там подуріли геть усі зі своїми графіками????” – волає (судячи з розділових знаків) Тетяна Тимошенко, житло якої – у 6 групі з забезпечення електрикою.
Подібних звернень на сторінці сотні: схоже, що кияни вже не очікують на змістовні відповіді, а хочуть просто висловити смуток чи гнів. Лише за декілька годин під постом компанії про стабілізаційні відключення світла на 4 липня з’явилося більше за 400 коментарів. Кожен з них отримав відповідь: напевно, нині робота SMM-менеджера у ДТЕК є однією з найбільш стресових в усьому Києві.
“Ми розуміємо, наскільки складними є відключення світла для вас і робимо все можливе, аби відключення відбувались згідно графіку рівномірно у всіх мешканців. Виключенням з графіку є тільки об’єкти критичної інфраструктури – котельні, об’єкти водоканалу тощо”, – пише у відповідь сторінка ДТЕК Київські електромережі.
Разом з тим, ситуація, коли світла немає по 10 годин, не є виключною. Адже в деяких споживачів постачання електроенергії скорочено значніше. Так, Олена Красинська з просп. Червоної Калини, 20В пише про те, що світло в будинку відмикають вже по 7 годин. Схожий графік знеструмлень за адресою вул. Василенко, 23А – Махмуд Абаз пише, що світло відмикають на 7 годин, потім дають на 3.
“Компанія докладає всіх зусиль, щоб відключення тривали не більше 4 годин. Однак в окремих випадках через масштабність пошкоджень енергосистеми електропостачання може бути відсутнім більш тривалий час”, – дає відповідь ДТЕК Київські електромережі.
При цьому у компанії спростовують закиди киян про те, що знеструмлення вибивається з графіків. Просто тепер, кажуть, ситуація у системі ускладнилася настільки, що залишили лише постачання світла у “білих” ділянках графіків, а у “чорних” та “сірих” ділянках світло вимушені відмикати.
“Відключення відбуваються в межах графіків. На сайті години наявності світла це будуть години білого кольору. Якщо ж години мають світло-сіру та темно-сіру заливку може бути відключення. У разі якщо світло відсутнє в гарантовані години, рекомендуємо звернутися до балансоутримувача для перевірки мережі будинку”, – пишуть у ДТЕК.