Вчені з Університету штату Арізона та Техаського університету в Остіні виявили кореляцію між зовнішньою привабливістю та тривалістю життя.
Згідно з результатами дослідження опублікованими в журналі Social Science and Medicine, люди, яких вважають більш привабливим, в середньому живуть більше, ніж люди, яких вважають не привабливими.
Були зібрані та проаналізували дані, зібрані протягом 65 років, щодо понад 8300 учнів старших класів зі штату Вісконсін. Вчені зіставили оцінки привабливості учасників, зроблені незалежними експертами на основі їхніх фотографій, з даними смертності.
Дослідження показало, що чоловіки, яких вважали не привабливими, в середньому живуть майже на рік менше, ніж ті, кого вважали гарними. Для жінок ця різниця відчутніша – не привабливі жінки живуть менше привабливих на два роки.
Вчені визнають, що механізми зв’язку між привабливістю та довголіттям поки що не до кінця зрозумілі. Вони припускають, що зовнішня привабливість може відображати загальний стан здоров’я людини, гарна людина скоріше за все і здоровіша.
Крім того, зовнішня привабливість позитивно впливає і на соціальні взаємодії людини.Привабливіші люди часто мають певні соціальні переваги, такі як вищий заробіток, краще ставлення з боку оточуючих і навіть м’якіші вироки в суді.
Соціолог Коннор Шихан з Університету штату Аризона припустив, що привабливість може мати генетичну частину, яка безпосередньо впливає на тривалість життя.
Статус "обмежено придатний" під час нової мобілізації в Україні буквально зникає і не залишає шансів…
Російська армія активізувала наступальні дії в населеному пункті Біловоди, повідомив офіцер ЗСУ з позивним "Алекс".…
Любителькам парфумів слід пам’ятати, що на літо аромат має бути легшим, ніж для іншої пори року. Адже…
У травні цього року до столичної поліції надійшло повідомлення від жінки, яка працює касиром у…
Росія готується до різкого підвищення цін на газ для промисловості, щоб компенсувати збитки "Газпрому" після краху експорту до…
Державний ПриватБанк запустив для бізнесу новий сервіс експрес-аналізу ділової репутації контрагентів з використанням штучного інтелекту (ШІ/AI). Зазначається,…