Американська телезірка і модель Кім Кардаш’ян 18 липня з’явилася в новій рекламі Balenciaga, повідомляє Daily Mail.
Ветеранка реаліті-шоу “Сімейство Кардаш’ян” стала обличчям нової кампанії Characters разом з Наомі Воттс та Ізабель Юппер. 43-річна Кім у кадрах була зі світлим волоссям і короткою стрижкою, що робило її схожою на культову зірку золотого століття Голлівуду Мерилін Монро.
Красуня сиділа в кріслі з гламурним макіяжем. Вона була одягнена в рубіново-червону сукню з чорним пальто на плечах. Свій образ вона доповнила чорними шкарпетками та туфлями з леопардовим принтом на високих підборах. Колишня дружина скандального репера Каньє Веста тримала в руках чорну сумочку.
Згідно з пресрелізом, кожна зірка являє собою “унікального персонажа”, демонструючи культову сумку Rodeo Bag. Зйомку провів фотограф Надав Кандер. Крім Кім, у рекламі дорого бренду знялися французька актриса Юппер і володарка премії “Оскар” Воттс.
Потрібно зазначити, що у Кардаш’ян довга історія співпраці з французьким модним будинком, заснованим іспанським дизайнером. Раніше, у 2022 році вона пройшлася подіумом і представила осінню колекцію бренду на Тижні моди в Парижі. Відомо, що Каньє Вест познайомив зірку з креативним директором Balenciaga Демною Гвасалією, а доньки пари також носять речі цього бренду, їх нещодавно помітили з сумками цього бренду, вартістю кілька тисяч доларів.