Державний банк “Ощадбанк” запровадив нову вимогу, яка значно ускладнила процес здійснення грошових переказів. Тепер клієнти не можуть переслати понад 100 гривень без обов’язкового підтвердження через SMS-код, що викликало хвилю обурення серед користувачів.
На офіційній сторінці банку в Facebook українці масово скаржаться на неочікувані зміни. Особливе обурення нововведення викликало у військових та тих, хто перебуває в зонах з поганим мобільним покриттям. Через відсутність альтернативних методів підтвердження платежів вони фактично втратили можливість розпоряджатися своїми коштами.
Один із клієнтів публічно запитав банк, як пересилати гроші тим, хто перебуває в зоні бойових дій і не має доступу до мобільного зв’язку. Відповідь “Ощадбанку” була лаконічною та невтішною: альтернативних способів підтвердження наразі не передбачено.
“Якщо клієнт не може отримати SMS, він, на жаль, не зможе підтвердити платіж понад 100 грн”, – заявили у банку, підтвердивши, що змінювати ці умови поки що не планують.
Користувачі соцмереж обурені тим, що їм фактично обмежили доступ до власних грошей, а банк не пропонує жодних варіантів вирішення цієї проблеми. Ситуація вже викликала резонанс, і клієнти вимагають перегляду нових правил.

Курс валют, банківські рішення, інвестиції, кредити, податки та персональні гроші. Аналітика ринку й поради для тих, хто стежить за своїми фінансами, — читайте в розділі «Фінанси».

