ПриватБанк інтегрував штучний інтелект у мобільний додаток Приват24 для персоналізації маркетингових пропозицій. Як заявив директор з інновацій ПриватБанку Андрій Сухов, система аналізує звички клієнтів і формує унікальні кешбеки та знижки.
За його словами, штучний інтелект уже створив понад 735 мільйонів персональних пропозицій. У програмі беруть участь близько 2 мільйонів клієнтів, а сама технологія базується на алгоритмах машинного навчання.
Система працює у фоновому режимі, не потребуючи від користувачів окремого налаштування. ПриватБанк зазначає, що наразі лише близько 1% банків світу використовують штучний інтелект у сфері цифрового маркетингу.
У банку також анонсували подальше розширення функціоналу: зокрема, очікуються рекомендації на основі геолокації, споживчих звичок і фінансових цілей кожного користувача.
Курс валют, банківські рішення, інвестиції, кредити, податки та персональні гроші. Аналітика ринку й поради для тих, хто стежить за своїми фінансами, — читайте в розділі «Фінанси».

