Українські користувачі банківських послуг все частіше стикаються з блокуванням своїх платіжних карток після оновлення персональних даних, підтвердження фінансових операцій або пояснення джерел коштів.
У «ПриватБанку» зазначають, що обмеження запроваджуються при виявленні операцій, які система класифікує як потенційно ризиковані. Такі блокування може бути тимчасовими чи діяти до з’ясування причин.
Найпоширенішими причинами блокування є перевищення встановлених лімітів на перекази (понад 100 тисяч гривень без підтвердження офіційного доходу), регулярні невеликі транзакції, наявність кількох рахунків на одного клієнта, а також невідповідність обсягу операцій заявленим доходам.
У банку наголошують, що після надання документів, що підтверджують легальне походження коштів, доступ до рахунку відновлюється.
Крім того, клієнт має право переказати власні кошти на інший банківський рахунок. При цьому, якщо клієнт має кредитні зобов’язання, банк може автоматично направити частину коштів на їх погашення.
Курс валют, банківські рішення, інвестиції, кредити, податки та персональні гроші. Аналітика ринку й поради для тих, хто стежить за своїми фінансами, — читайте в розділі «Фінанси».

