Українцям нагадують, що оновлення персональних даних у банку є обов’язковим — це вимога законодавства.
«Ощадбанк» наполегливо рекомендує своїм клієнтам перевіряти та підтверджувати свої дані відповідно до положень НБУ про фінансовий моніторинг.
Клієнти можуть легко оновити дані через мобільний додаток або веб-портал «Ощад 24/7», уникаючи черг та відвідин відділень.
Процедура верификации предусмотрена Законом Украины «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, фінансуванню тероризму та розповсюдженню зброї масового знищення». Ее цель — обеспечить наличие у финансовых учреждений точных и актуальных данных о своих клиентах.
Періодичність оновлення даних залежить від рівня ризику клієнта:
Клієнти з високим рівнем ризику – один раз на рік;
Клієнти із середнім рівнем ризику – кожні три роки;
Клієнти з низьким або безризиковим рівнем ризику – кожні п’ять років.
За тридцять днів до закінчення терміну продовження користувачі отримають повідомлення у системі «Ощад 24/7» із пропозицією підтвердити свої дані.
Щоб оновити дані, необхідно відкрити програму, перейти в розділ «Ще» – «Профіль», переглянути інформацію, що відображається, і внести необхідні зміни або підтвердити її достовірність. За бажання це можна зробити в будь-якому відділенні «Ощадбанку».
Банк наголошує, що підтримання актуальності персональних даних є частиною обов’язкової процедури фінансової верифікації. У деяких випадках клієнти можуть попросити надати копії документів, що засвідчують особу, для підтвердження.
Курс валют, банківські рішення, інвестиції, кредити, податки та персональні гроші. Аналітика ринку й поради для тих, хто стежить за своїми фінансами, — читайте в розділі «Фінанси».

