Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Скандал у коледжі: українку змушували вчити російську мову
    • Китай заморозив активи оборонних гігантів США через Тайвань: що це означає для світу
    • Штраф до 31 грудня: українці відбиратимуть гроші за яскраве святкування Нового 2026 року
    • Від Відня до Дамаску: Economist назвав найкращі та найгірші міста світу для життя у 2025 році
    • Прощавай, 24-годинна доба: коли на Землі день триватиме 25 годин
    • Зеленський розкрив хитрість Путіна, яку той хоче реалізувати на виборах в Україні
    • Хлопці з нерухомості хочуть укласти угоду і забратися: Ходжес про ризики переговорів з РФ
    • Зеленський зробив заяви про компроміси, заради припинення вогню
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Ощадбанк тестує заміну співробітників штучним інтелектом

    Ощадбанк тестує заміну співробітників штучним інтелектом

    Дмитрук АндрійДмитрук Андрій16 Липня 2025, 20:571 Min Read Фінанси
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Ощадбанк розпочав експеримент із залученням штучного інтелекту для спілкування з клієнтами. У рамках проєкту перевіряється, чи можуть цифрові асистенти частково виконувати функції працівників банку.

    Про це повідомила пресслужба фінансової установи.

    Ідеться про діджитал-ініціативу «ШІ-ощадики», у межах якої клієнтам запропонували взаємодіяти з двома віртуальними помічниками. Один з них відповідає у формальному стилі, імітуючи мову офіційного представника банку. Інший спілкується з гумором і пояснює інформацію простою, розмовною мовою. Користувачі самостійно обирають, з ким комунікувати, таким чином оцінюючи якість і зручність сервісу.

    Як пояснив заступник голови правління банку Антон Тютюн, технології вже давно застосовуються у маркетингових комунікаціях, однак зараз банк досліджує, як штучний інтелект може зробити обслуговування швидшим і теплішим водночас. За його словами, важливо, щоб цифрова взаємодія не виглядала відстороненою, а користувачі самі впливали на розвиток сервісу у майбутньому.

    Курс валют, банківські рішення, інвестиції, кредити, податки та персональні гроші. Аналітика ринку й поради для тих, хто стежить за своїми фінансами, — читайте в розділі «Фінанси».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    ощадбанк цифровий асистент ШІ-ощадики штучний інтелект
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Скандал у коледжі: українку змушували вчити російську мову

    20:02

    Китай заморозив активи оборонних гігантів США через Тайвань: що це означає для світу

    19:56

    Штраф до 31 грудня: українці відбиратимуть гроші за яскраве святкування Нового 2026 року

    19:47

    Від Відня до Дамаску: Economist назвав найкращі та найгірші міста світу для життя у 2025 році

    19:36

    Прощавай, 24-годинна доба: коли на Землі день триватиме 25 годин

    19:27

    Зеленський розкрив хитрість Путіна, яку той хоче реалізувати на виборах в Україні

    19:15

    Хлопці з нерухомості хочуть укласти угоду і забратися: Ходжес про ризики переговорів з РФ

    19:06

    Зеленський зробив заяви про компроміси, заради припинення вогню

    18:56

    Українцям заплатять кешбек одразу за два місяці: в Дії зробили заяву

    18:47

    Відстрочку через навчання можуть скасувати: які зміни готують для студентів-чоловіків

    18:36
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.