Актуалізувати свої дані у відділеннях або через сайт банку повинні не всі клієнти ПриватБанку. Це необхідно для вузького кола клієнтів, які, наприклад, перевищили ліміти за банківськими операціями.
Про це сказав член правління ПриватБанку з питань комплаєнсу Антон Разумний.
“Ніяких додаткових процедур по отриманню актуалізованих даних клієнтів наразі банк не проводить”, – сказав у відповідь на питання РБК-Україна під час пресконференції про результати роботи банку у 2024 році
Топ-менеджер банку додав, що всі клієнти мають проводити актуалізацію своїх даних кожні 5 років або у випадку, коли ці дані змінилися чи банк сам звернуся до клієнта з таким проханням.
“Якщо не настала дата актуалізації, банк намагається зробити життя клієнтів максимально спокійним і не вимагає додаткових (уточнень від клієнта – ред.). Наразі ми активно спілкуємося тільки з тим сегментом клієнтів, які, можливо, досягли лімітів і можуть надати певні пояснення про свої фінансові спроможності, щоб розширити горизонт використання своїх грошей і послуг ПриватБанку”, – додав Антон Разумний.
Нагадаємо, що на початку лютого в мережі Інтернет була поширена інформація про те, що нібито ПриватБанк звернув увагу клієнтів на необхідність актуалізації особистих даних, що є обов’язковою умовою обслуговування. Повідомлялося, якщо клієнти не оновлять свої дані, банк тимчасово заблокує їхні рахунки.
Курс валют, банківські рішення, інвестиції, кредити, податки та персональні гроші. Аналітика ринку й поради для тих, хто стежить за своїми фінансами, — читайте в розділі «Фінанси».

