У monobank дослідили динаміку витрат клієнтів за низкою ключових категорій і розповіли, на що українці витрачають найбільше грошей за 10 днів до Нового року.
Про це повідомляє у своєму блозі співзасновник monobank Олег Гороховський у Telegram.
На що клієнти monobank витрачають перед Новим роком найбільше
Гороховський розповів, що, виходячи із динаміки витрат клієнтів у ключових категоріях, лише за 10 днів до Нового року клієнти витрачають майже 5% річного обсягу в категорії “Продукти”, тоді як решта 95% – розподіляється на інші 355 днів.
“Це означає, що на новорічні свята ми їмо удвічі більше, ніж зазвичай”, – зауважив підприємець.
Допис Олега Гороховського (скриншот: t.me/OGoMono)
Згідно з публічним дашбордом від monobank, у цілому кількість покупок у різних категоріях є такою:
- продукти та супермаркети – 42.40%
- кафе та ресторани – 12.26%
- інше – 9.70%
- подорожі – 5.47%
- таксі – 5.04%
- краса та здоров’я – 4.98%
- розваги та спорт – 4.58%
- комуналка та інтернет – 3.51%
- авто – 3.39%
- поповнення мобільного – 3.29%
- одяг та взуття – 1.78%
- ремонт – 1.30%
- тварини – 0.56%
- побутова техніка – 0.53%
- кіно – 0.49%
- бюджет та податки – 0.42%
- книги – 0.26%
- Duty Free – 0.03%
Кількість покупок за різними категоріями (інфографіка: monobank.ua)
Крім того, Гороховський опублікував інфографіку, в якій наведена динаміка витрат українців (клієнтів monobank) за різними категоріями за 10 днів до нового року у 2022, 2023 та 2024 роках.
Згідно з нею, перед Новим роком українці витрачають найбільше грошей на продукти та у супермаркетах.
Динаміка витрат українців за 10 днів до Нового року в різні роки (інфографіка: t.me/OGoMono)