Клієнти державного “Ощадбанку” скаржаться на зникнення грошей із карткових рахунків. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін“.
До “Ощада” звернувся клієнт, у якого з картки зникла досить відчутна сума – 2500 гривень.
Чоловік зазначив, що картку використав виключно для зняття готівки у банкоматі й не “світив” її дані в інтернеті. При цьому у банку неохоче прийняли заявку на повернення коштів і за 2 місяці питання так і не вирішили.
“Даною карткою я не користувався в інтернеті та не робив жодних оплат, лише зняття готівки в АТМ. У банку довго не хотіли приймати заявку на повернення коштів, але, врешті, через місяць заявку створили та заявили, що термін обробки 2 місяці. Минуло 2 місяці, але відповіді досі немає“, – написав українець.
Клієнт “Ощада” поскаржився на байдужість з боку фінустанови та підкреслив, що за весь час не отримав жодного пояснення щодо зникнення грошей.
“Від банку жодних пояснень, взагалі комунікація з клієнтом відсутня, просто жахливий сервіс, заявку подати це велика складність, треба бігати ледь на по всім відділенням міста для цього“, – обурився клієнт.