ПриватБанк, найбільша фінансова установа України, опинився в епіцентрі скандалу після масових скарг клієнтів на раптові зникнення коштів. Клієнти з Києва та Одеси повідомляють про шахрайські списання, через які суми, що перевищують сотні тисяч гривень, зникли з їхніх рахунків. У деяких випадках списання відбувалися навіть з карток, які були заблоковані або на суми, що значно перевищували встановлені ліміти.
Один із постраждалих, Руслан із Києва, розповів про загадкову втрату 54 069 гривень за один тиждень. Спочатку з його рахунку зняли 6 502 гривні нібито за інтернет-послуги, причому було проведено шість окремих транзакцій, що порушувало ліміт у 1 300 гривень. Однак найгірше сталося вночі, коли з його рахунку зникло ще 47 547 гривень — операцію він виявив лише наступного ранку, перевіряючи мобільний додаток. Банк не зміг надати пояснень, а Руслан тепер опинився у борговій пастці, маючи борг із відсотками за кредитом.
Ще один клієнт із Печерського району Києва втратив 294 тисячі гривень і виявив, що принаймні десять інших клієнтів банку зіткнулися з подібними проблемами. У соцмережах він зазначив, що з рахунку було списано кошти без жодного підтвердження, і додав, що планує колективно звернутися до НБУ, Міністерства фінансів, поліції та суду.
Клієнтка банку з Одеси, яка також постраждала, повідомила про списання з картки, яку вона давно заблокувала й не використовувала. Вона неодноразово зверталася до банку, однак отримала лише рекомендацію звернутися до поліції. Інші клієнти у своїх коментарях зауважують, що ПриватБанк не дає чітких пояснень і не надає відповіді щодо захисту їхніх активів.