Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Путін несподівано визнав перевагу України, і зробив це публічно
    • Що відбувається із Сонцем наприкінці грудня: свіжий прогноз учених
    • Як знизити холестерин без ліків: лікарі назвали 4 види перекусів, що рятують судини
    • Камбоджа і Таїланд домовилися про негайне припинення вогню: що відомо
    • В Україні різко знизилась кількість проданих ялинок: де найбільше дерев
    • Масштабна атака занурила Київ у холод і темряву: третина міста без тепла та світла
    • У США оголосили про закриття головного офісу ФБР
    • Що має найгірший запах у світі: витримати дуже важко
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Фінансова пастка від ПриватБанку: клієнтка втратила гроші через “збій” термінала

    Фінансова пастка від ПриватБанку: клієнтка втратила гроші через “збій” термінала

    Коломієць НадіяКоломієць Надія29 Січня 2025, 15:391 Min Read Фінанси
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    У кожному бізнесі існують процеси, при яких використовуючи ручну працю не можна виключити помилки. Однак якщо поєднується технічний збій та людський фактор, то наслідки для когось можуть бути сумні.

    Про один із випадків йдеться у відгуку на порталі Мінфін.

    Так, українка розповіла, що мала потребу швидко переказати гроші на картку іншого банку. При цьому вона не була клієнткою ПриватБанку. І от після внесення коштів у термінал, стався технічний збій, через який вся сума залишилась “завислою”.

    Жінка, не довго думаючи, звернулася до служби підтримки “Привату”, де їй запропонували повернути гроші на мобільний рахунок, так як вона не є клієнткою банку, а тому карти вона не має Зарахування коштів пообіцяли протягом кількох днів.

    “Через 3 обіцяних дні гроші не були зараховані на номер. Зв’язавшись знову з банком мені повідомили, що кошти були виведені на номер телефону який я чула вперше і точно не могла його назвати при першій розмові з оператором“, – написала жінка у негативному відгуку.

    Виявилося, що співробітник ПриватБанку припустився помилки й гроші були зараховані зовсім іншій людині.

    “Помилка оператора — коштувала мені моїх власних грошей. Дуже рада що це невелика сума, але такі працівники — це фіаско“, – обурилася українка.

    Курс валют, банківські рішення, інвестиції, кредити, податки та персональні гроші. Аналітика ринку й поради для тих, хто стежить за своїми фінансами, — читайте в розділі «Фінанси».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    приватбанк термінал
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Путін несподівано визнав перевагу України, і зробив це публічно

    11:45

    Що відбувається із Сонцем наприкінці грудня: свіжий прогноз учених

    11:37

    Як знизити холестерин без ліків: лікарі назвали 4 види перекусів, що рятують судини

    11:25

    Камбоджа і Таїланд домовилися про негайне припинення вогню: що відомо

    11:20

    В Україні різко знизилась кількість проданих ялинок: де найбільше дерев

    11:18

    Масштабна атака занурила Київ у холод і темряву: третина міста без тепла та світла

    09:43

    У США оголосили про закриття головного офісу ФБР

    09:35

    Що має найгірший запах у світі: витримати дуже важко

    09:31

    Одна з країн ЄС масово депортує українців: кого відправляють додому

    09:24

    Через кого насправді Зеленський змінив костюм 

    09:20
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.