Клієнти Monobank почали повідомляти про зникнення коштів із банківських карток. У соцмережах і на порталі «Мінфін» з’являються відгуки про списання грошей без підтвердження чи сповіщень.
Один із клієнтів написав, що випадково помітив нестачу близько 200 гривень. Найдивніше — в історії операцій не було жодної згадки про транзакцію. Платіж з’явився лише після звернення до служби підтримки.
«Помітив, що зникли кошти. Поліз розбиратися — платіж одразу з’явився. Але до цього в історії нічого не було», — пише клієнт.
У коментарях люди підтверджують, що з подібним уже стикалися. І скаржаться, що банк не надсилає сповіщень і не пояснює, куди зникають гроші.
Ще одна проблема — реакція служби підтримки. За словами клієнта, йому порадили звернутись самостійно до отримувача коштів і спробувати домовитися про повернення. В результаті, кошти повернули — але не відразу.
«Мені гроші повернули. Але тільки тому, що я сам звернув увагу. Якби не перевірив, пропали б назавжди», — додає користувач.
Monobank ситуацію офіційно не коментував. Але на фоні зростаючої кількості скарг, клієнти радять регулярно перевіряти історію транзакцій і залишки — навіть якщо нічого не купували.