Пенсіонери, які отримують виплати через Ощадбанк, скаржаться на привласнення своїх коштів. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін“.
Українка розповіла, що намагалася зняти з пенсійної картки суму у розмірі 2000 гривень через банкомат “Ощадбанку”, проте пристрій готівки не видав, але списав суму з рахунку.
Пенсіонерка відразу ж звернулася до “Ощадбанку” і написала заяву на повернення коштів, проте через кілька місяців своїх грошей вона так і не побачила.
“Як пенсіонер, я залежу від цих грошей для свого лікування та харчування. Вже минуло 4 місяці, і справа досі не вирішена“, – додала вона.
Жінка заявила, що має намір звертатися до Національного банку та інших уповноважених органів, щоб повернути гроші, які, як вона стверджує, привласнив собі банк.
“Це абсолютно неприпустимо, що гроші пенсіонерів привласнюються банком і не повертаються протягом такого тривалого періоду. Сподіваюся на ваше швидке втручання та вирішення цього питання“, – обурилася пенсіонерка.
З боку “Ощадбанку” офіційної відповіді на скаргу не надійшло.