Українці скаржаться, що через неуважність працівників ПриватБанку втрачають свої гроші. Про один із випадків йдеться у відгуку на порталі “Мінфін“.
Українка, не являючись клієнткою ПриватБанку, скористалася терміналом для переказу коштів на картку іншого банку, іншій особі. Однак після внесення грошей у роботі пристрою стався збій і вся сума “зависла”.
![Термінал ПриватБанку. Фото: скрін youtube](https://znaj.ua/crops/5b56ba/360x0/1/0/2023/03/10/phEDFJUySnxSgRBPQI1nkCgx2dOz1reHwDd7I5Pv.jpg)
Жінка звернулася до служби підтримки “Привату”, де їй запропонували повернути гроші на мобільний рахунок, оскільки вона не є клієнткою. Зарахування коштів пообіцяли протягом кількох днів.
“Через 3 обіцяних дні гроші не були зараховані на номер. Зв’язавшись знову з банком мені повідомили, що кошти були виведені на номер телефону який я чула вперше і точно не могла його назвати при першій розмові з оператором“, – написала жінка.
![ПриватБанк. Фото: скрін youtube](https://znaj.ua/crops/6d21a1/360x0/1/0/2024/02/20/FwrvGSm60cXEJ7vXfOcCyxmKpG6MNk9WdxpQ7GvH.png)
Виявилося, що співробітник ПриватБанку припустився помилки й гроші були зараховані зовсім іншій людині.
“Помилка оператора — коштувала мені моїх власних грошей. Дуже рада що це невелика сума, але такі працівники — це фіаско“, – обурилася українка.
![Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін youtube](https://znaj.ua/crops/75cbb3/360x0/1/0/2025/01/24/aGDJ0UOpmGWmVAGe0gHSInckIVLLEwcTfms0OS2B.png)