“Ощадбанк” наживається на пенсіонерах, списуючи приховані комісії та нав’язуючи непотрібні послуги. Про це заявляє клієнтка державного банку у своєму відгуку на порталі “Мінфін“.
Українка стверджує, що “Ощадбанк” не до кінця чесний із клієнтами у питанні надання деяких послуг. Зокрема, вона заявила, що фінустанова нібито нараховує приховані комісії та нав’язує платні послуги пенсіонерам.
“Вони не тільки обраховують вкладників депозитів, а й наживаються на простих пенсіонерах (вигадуючи всілякі приховані комісії за картками). Та ще й постійно нав’язують платний СМС-банкінг. Ось так наживаються на людях та ще під час війни!“, – обурилася клієнтка.
За словами українки, неприємний досвід обслуговування отримала і вона. Термін її депозиту закінчився і вона вирішила відкрити новий, однак у банку з якоїсь причини відмовили та заявили, що потрібно почекати місяць. У результаті клієнтці довелося погодитись на нижчу відсоткову ставку.
“Я вже близько 20 років користуюся послугами різних банків, але з таким ставленням до клієнтів я зіткнулася вперше“, – додала жінка.