Українці втрачають останні гроші через некоректну роботу банкоматів державного ПриватБанку. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін“.
Українка знімала з картки чоловіка гроші, скориставшись банкоматом ПриватБанку. Однак операція не вдалася через помилку в роботі пристрою. Клієнтці пообіцяли, що гроші автоматично повернуться на карту, проте цього не сталося.
“Сума була 400 грн, карта Універсал банку, кошти порахувало, але не видало, написало, що будуть повернуті автоматично на картку, але ні того дня, ні протягом наступного – кошти не повернулися“, – поділилася жінка.
Після звернення власника картки до ПриватБанку виявилося, що кошти зовсім не повернуть. Жінка зазначила, що хоч сума і була незначною, але це були останні гроші, а відмова у їхньому поверненні нічим не аргументована.
“Звернувся чоловік на гарячу лінію, довго вони думали і о чудо, відмова! На той момент то були останні кошти на картці.Невже не видно надлишок по банкомату? Невже не видно по камері?“, – обурилася українка.