Клієнти ПриватБанку продовжують стикатися з несподіваними проблемами – деяким користувачам раптово блокують картки без пояснень, а після цього ще й нараховують величезні відсотки за прострочені платежі. Про один із таких випадків розповів клієнт банку на порталі “Мінфін”.
Що сталося з рахунком клієнта
За словами українця, він користується послугами ПриватБанку ще з моменту його заснування та завжди дотримувався всіх правил. Проте одного дня його рахунки виявилися заблокованими, і жодних пояснень від банку він не отримав.
Через це він не зміг навіть погасити заборгованість за кредитною карткою, що спричинило значні фінансові втрати.
“Моя картка кредитна вийшла у прострочення, бо я не мав доступу до рахунків і не міг перевірити залишки. В результаті банк нарахував мені величезні відсотки за два місяці”, – поскаржився клієнт.
Банк не пояснює причин блокування
Українець зазначає, що розв’язання проблеми затягнулося на цілий місяць, а зрештою йому вдалося повернути свої кошти, але з великими фінансовими втратами.
“Я насилу зміг забрати свої гроші, але так і не отримав жодного пояснення, чому взагалі сталося це блокування”, – обурюється він.
Схожі скарги з’являються і від інших клієнтів банку, які зазначають, що при блокуванні рахунків банк не завжди пояснює свої дії.
Що робити, якщо картку заблокували
Юристи рекомендують у таких ситуаціях негайно звертатися в службу підтримки банку, а якщо відповіді немає – писати офіційну заяву у відділення або надсилати звернення до Національного банку України.
Клієнтам також радять уважно стежити за своїми рахунками та не залишати великі суми на картках, щоб уникнути можливих фінансових ризиків.
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін