Державний ПриватБанк раптово встановлює обмеження на картки клієнтів – неможливо провести навіть елементарні операції. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін“.
Українець розповів, що отримав дивний дзвінок із банку, а за кілька днів не зміг провести комунальний платіж. Виявилося, що ПриватБанк заблокував йому вхід до власного кабінету, чим обмежив використання власних коштів.
“Через 2 дні хотів оплатити комуналку з кабінету, а вхід до особистого кабінету виявився заблокованим. Я не стикався з такою ситуацією і був у паніці. Чому мене не повідомили про блокування? І що я міг порушити? Служба підтримки, як завжди, виявилася марною“, – обурився клієнт.
Через півдня розглядів та походів у відділення ПриватБанку вдалося з’ясувати, що обмеження були встановлені службою безпеки банку. Однак клієнт наголосив, що жодних передумов для санкцій не було.
“З моєї картки “Для виплат” я оплачував лише комуналку та покупки в “Розетці” – ну ніяк на відмивання грошей це не схоже“, – наголосив українець.