Державний ПриватБанк блокує рахунки клієнтів через такі елементарні операції, як отримання грошового переказу. Про це свідчить скарга клієнтки, опублікована на порталі “Мінфін“.
Українка заявила, що її картку заблокував ПриватБанк, і на це рішення не було жодних видимих причин. На додаток, їй не змогли назвати причину цієї “санкції”.
“Такого нахабства ще не зустрічала. Заблокували карту (мало того що без рішення суду) так ще й причину не вказують“, – обурилася клієнтка.
За словами клієнтки, в банку їй зрештою заявили, що причиною блокування став грошовий переказ, що надійшов на рахунок. Нібито відправник коштів подав скаргу на свою операцію, а “Приват” заблокував усі кошти, що були на картці одержувача.
“Спочатку пишуть що скарга від людини яка скинула мені кошти, потім що по заявці, на хвилинку! Служби безпеки іншого банку! Пишу, щоб дали посилання на статтю закону, згідно з яким мені заблоковано доступ до моїх коштів — відповідь банку вбила — згідно з внутрішніми правилами“, – здивувалася українка.