Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Схема з лічильниками: українцям нараховують космічні борги за світло
    • Уся техніка Apple різко злетить у ціні уже на початку 2026 року, – інсайдер
    • Нові сигнали від Путіна: з “Радіостанції Судного дня” надійшло 15 загадкових повідомлень
    • Ліки за “зимову тисячу”: які препарати і в яких аптеках можна купити
    • Як позбутися зимового безсоння: вчені розкрили метод
    • Третина громадян вважають Україну безнадійно корумпованою – КМІС
    • Папа Римський став одним із найстильніших людей 2025 року: топ-5 образів Лева XIV, які вразили журнал Vogue
    • До України йде антициклон Frieda: як зміниться погода
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Ощадбанк тестує заміну співробітників штучним інтелектом

    Ощадбанк тестує заміну співробітників штучним інтелектом

    Дмитрук АндрійДмитрук Андрій16 Липня 2025, 20:571 Min Read Фінанси
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Ощадбанк розпочав експеримент із залученням штучного інтелекту для спілкування з клієнтами. У рамках проєкту перевіряється, чи можуть цифрові асистенти частково виконувати функції працівників банку.

    Про це повідомила пресслужба фінансової установи.

    Ідеться про діджитал-ініціативу «ШІ-ощадики», у межах якої клієнтам запропонували взаємодіяти з двома віртуальними помічниками. Один з них відповідає у формальному стилі, імітуючи мову офіційного представника банку. Інший спілкується з гумором і пояснює інформацію простою, розмовною мовою. Користувачі самостійно обирають, з ким комунікувати, таким чином оцінюючи якість і зручність сервісу.

    Як пояснив заступник голови правління банку Антон Тютюн, технології вже давно застосовуються у маркетингових комунікаціях, однак зараз банк досліджує, як штучний інтелект може зробити обслуговування швидшим і теплішим водночас. За його словами, важливо, щоб цифрова взаємодія не виглядала відстороненою, а користувачі самі впливали на розвиток сервісу у майбутньому.

    Курс валют, банківські рішення, інвестиції, кредити, податки та персональні гроші. Аналітика ринку й поради для тих, хто стежить за своїми фінансами, — читайте в розділі «Фінанси».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    ощадбанк цифровий асистент ШІ-ощадики штучний інтелект
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Схема з лічильниками: українцям нараховують космічні борги за світло

    14:38

    Уся техніка Apple різко злетить у ціні уже на початку 2026 року, – інсайдер

    14:31

    Нові сигнали від Путіна: з “Радіостанції Судного дня” надійшло 15 загадкових повідомлень

    14:22

    Ліки за “зимову тисячу”: які препарати і в яких аптеках можна купити

    14:13

    Як позбутися зимового безсоння: вчені розкрили метод

    14:05

    Третина громадян вважають Україну безнадійно корумпованою – КМІС

    13:47

    Папа Римський став одним із найстильніших людей 2025 року: топ-5 образів Лева XIV, які вразили журнал Vogue

    13:39

    До України йде антициклон Frieda: як зміниться погода

    13:32

    Стало відомо, скільки українців підтримують проведення виборів під час війни

    13:23

    В Україні вкрали 600 млн грн на ремонті техніки для ЗСУ: як діяла схема

    13:14
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.