Клієнтка Ощадбанку повідомила, що співробітники банку відмовляються видавати зарплатні картки, якщо не відкрито кредитної лінії.
Так, у скарзі, опублікованій на порталі «Мінфін», описується ситуація, коли клієнтка звернулася до відділення Ощадбанку, щоб відкрити зарплатну картку, але їй сказали, що нові правила вимагають від неї також подати заяву на отримання кредитної картки.
Клієнтка заявила, що співробітник банку сказав їй, що вона не зможе отримати зарплатну картку, не оформивши кредитну.
Незважаючи на її категоричну незгоду з відкриттям кредитної лінії, вона відчула тиск із боку співробітника і зрештою погодилася взяти її, хоча вона їй не була потрібна.
Також обурена клієнтка висловила невдоволення ситуацією, назвавши дії співробітника банку незаконними, та закликала банк вирішити цю проблему.