Державний ПриватБанк зіткнувся з проблемами у випуску нових банківських карток, через що клієнтам рекомендують продовжувати користуватися старими картками, навіть якщо їхній термін дії завершився.
Про це повідомляє Політека, посилаючись на відгуки клієнтів, опубліковані на порталі Мінфін.
Що трапилося
Один із клієнтів ПриватБанку розповів, що його мати не змогла перевипустити картку після завершення терміну дії. У відділенні їй пояснили, що немає пластикових носіїв, тому перевипуск тимчасово неможливий.
“Моя мати є клієнтом банку. У неї закінчився термін дії картки. Вона звернулася до найближчої філії, щоб перевипустити картку, де їй сказали, що у зв’язку з відсутністю пластику не перевипустять картку і вона може й надалі користуватися нинішньою карткою, тому що військовий стан тощо”, – повідомив клієнт у своєму відгуку.
Які виникають проблеми
Хоча банк офіційно продовжив термін дії старих карток, клієнти стикаються з труднощами:
- При розрахунках у магазинах касирам доводиться пояснювати, що картка все ще дійсна.
- Платежі проходять із затримкою, що створює незручності.
- Можливі проблеми при оплаті на закордонних сайтах або підключенні картки до сервісів з регулярною підпискою – деякі платформи не приймають картки з продовженим терміном дії.
Чи реагує банк
ПриватБанк поки що не коментував ситуацію.
Відомо, що після 24 лютого 2022 року банк неодноразово продовжував дію карток із закінченим терміном, щоб забезпечити стабільну роботу клієнтів у воєнний час.
Однак питання дефіциту пластикових карток залишається відкритим, і коли ситуація стабілізується – наразі невідомо.