Українці скаржаться на шквал санкцій від “ПриватБанку” за незначні фінансові операції. Про це свідчить відгук клієнта на офіційній facebook-сторінці державного банку.
До фінансової установи звернувся клієнт, який заявив, що вже тиждень на його картку “Привату” накладаються різні обмеження, блокуються платежі та навіть рахунок при знятті готівки.
При цьому українець наголосив, що фінансові операції по картці на невеликі суми – до 700 гривень максимум.
“Коли ПриватБанк перестане блокувати платежі, тиждень не можливо працювати, кожен платіж потрібно підтверджувати, ідентифікувати, блокують карти за зняття готівки при тому, що суми 500-700 грн. Пояснити нічого не можуть“, – обурився українець.
У ПриватБанку відреагували на скаргу та пояснили, що блокування платежів проводиться автоматично за рахунок спеціального алгоритму, мета якого, зокрема, захистити особисті кошти клієнтів від шахраїв.
“При проведенні кожної операції, банк аналізує безліч параметрів, щоб забезпечити збереження коштів клієнта“, – відповіли фінустанові.