Українці з картками від “Ощадбанку” втрачають доступ до власних коштів. Про це свідчить скарга на порталі “Мінфін“.
Клієнт “Ощадбанку” заявив, що його картковий рахунок із власними коштами “заморозили” без жодних пояснень. В результаті стало неможливо провести будь-яку операцію, а гроші фактично застрягли на карті.
“Більше ніж півтора місяця я не можу скористатися своїми власними коштами на карті Ощадбанку. Неможливо зробити жодних операцій — ні зняти гроші, ні переказати їх з картки на картку“, – поскаржився клієнт.
За словами клієнта, на картковий рахунок продовжує надходити заробітна плата, проте користуватися грошима банк не дає. Це при тому, що у фінустанову подавали звернення з приводу цієї ситуації, проте українець так і не отримав жодних роз’яснень та термінів розв’язання проблеми.
“На карту надходить зарплата, і там вже більше 10 тисяч гривень, які я не можу використати! За цей час вже змінювали карту, писали заяву, але нічого не змінилося — гроші просто заблоковані, і банк навіть не дає нормального пояснення чи рішення!“, – обурився українець.