Українці натрапляють на труднощі під час обміну валюти у відділеннях державного “Ощадбанку”. Про це свідчить відгук клієнтки на офіційній facebook-сторінці фінустанови.
За словами українки, вона звернулася до відділення “Ощада”, щоб обміняти валюту, однак у касі відмовилися купувати більшу частину банкнот. При цьому причини до ладу не пояснили, аргументувавши, що “апарат випльовує” купюри.
“Хотіла обміняти валюту в касі Ощадбанку… Одну купюру навіть не взяли, бо на ній три печатки. Також повернули п’ять купюр – причина апарат випльовує. Купюри 2006 року, не з рук куплені, у канторі, що за дурниці?“, – поскаржилася. клієнтка.
У “Ощадбанку” відреагували на скаргу та пояснили, що під час обміну іноземної валюти співробітники обов’язково перевіряють її на платіжність, використовуючи інструменти, такі як детектор валют. Якщо перевірити валюту неможливо, касир може відмовити в обміні.
Крім того, відмовити можуть, якщо банкноти сильно зношені або мають суттєві пошкодження.
“Банкноти, які під час обігу набули одну або декілька ознак зношення/пошкодження, або ж надірвані/розрізані/розірвані, зі зміненим кольором паперу або зображень, плямами, обрамлені, пропалені, трухлі обміну не підлягають“, – заявили в банку.