Термінали “Привату” помиляються на користь банку і “крадуть” в українців гроші під час здійснення фінансових операцій. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.
Українка розповіла, що скористалася терміналом “Привату”, щоб поповнити свій рахунок. Вона внесла 800 гривень, але пристрій “завис”, а потім зарахував лише 700 гривень.
Після звернення до банку клієнтці заявили, що збою в роботі термінала не виявили й 100 гривень повертати не стали.
“Я уважно перерахувала гроші перед внесенням, тому точно знаю, що внесла саме 800 гривень. Звернувшись до служби підтримки, я отримала відповідь, що після перевірки інкасаторами жодних розбіжностей виявлено не було“, – написала українка.
Жінка заявила, що змирилася зі втратою грошей, оскільки сума не велика, проте наголосила, що надалі користуватиметься послугами ПриватБанку з обережністю.
“Ситуація залишила неприємний осад. Розумію, що сума не критична, але втратити навіть 100 гривень через збій терміналу — це прикро. Сподівалася на більш уважне ставлення до клієнтів та вирішення подібних ситуацій“, – зазначила клієнтка.