ПриватБанк наголошує на важливості своєчасного оновлення персональних даних відповідно до законодавства України, зокрема, постанови № 65 НБУ.
Це положення зобов’язує банки регулярно перевіряти точність інформації про клієнтів. Невиконання оновлення персональних даних може призвести до блокування рахунку.
Нещодавно клієнтка висловила стурбованість з приводу того, чи потрібно їй оновлювати свої дані, оскільки вона отримала свою картку близько року тому. ПриватБанк пояснив, що оновлення даних зазвичай відбувається кожні один-три роки, і клієнтам буде повідомлено заздалегідь, якщо оновлення необхідне.
Клієнти можуть оновлювати свої дані у відділеннях банку або у зручний спосіб через мобільний додаток Приват24, що знижує необхідність особистих візитів.
Однак ті, хто нехтує оновленням або відмовляється оновлювати свої дані, можуть зіткнутися з тимчасовим блокуванням рахунку в рамках заходів фінансового моніторингу банку для забезпечення безпеки та дотримання правових зобов’язань.
Якщо клієнти змінили паспортні дані або іншу важливу персональну інформацію, необхідно повторно підтвердити ці дані, щоб зберегти доступ до фінансових послуг.
ПриватБанк наголошує, що ці заходи покликані захистити клієнтів від шахрайства та підвищити прозорість фінансових операцій.