Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Киянка тримала вовка вдома: тварина напала на власницю
    • Чому телефон розряджається швидше, ніж раніше: головна причина не в батареї
    • Президент Фінляндії про мирну угоду: ключові 5% роботи ще попереду
    • Зима без світла? Експерт спрогнозував графіки відключень
    • Стефанчук пояснив: вибори під час воєнного стану — лише одноразовий законопроєкт
    • Українці дізналися, як відпочиватимуть на Різдво та Новий рік
    • Чому подорожі змінюють людину більше, ніж психолог: несподіваний ефект
    • Стало відомо, як живе Міндіч в Ізраїлі
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Клієнти Monobank втрачають гроші при поповненні: на картку не надходять

    Клієнти Monobank втрачають гроші при поповненні: на картку не надходять

    Дмитрук АндрійДмитрук Андрій01 Червня 2025, 00:301 Min Read Фінанси
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Українці стикаються зі збоями при поповненні карток Monobank. Про це свідчить відгук, опублікований на порталі “Мінфін“.

    Українка поскаржилася, що при поповненні картки Monobank банкомат взяв гроші, проте їх не зарахував на рахунок. Співробітники банку пообіцяли, що питання із поверненням коштів буде вирішено протягом кількох днів.

    Monobank. Фото: скрін youtube
    Monobank. Фото: скрін youtube

    “Я поповнювала картку монобанку в банкоматі Універсал банку. Банкомат гроші забрав у картку не поповнив. Мене орієнтували на гарячій лінії, що моє питання вирішуватиметься до 3-х робочих днів“, – зазначила клієнтка.

    Утім, в озвучені терміни баланс на картці клієнтки так і не змінився. За її словами, у фінустанові не змогли по суті роз’яснити ситуацію, що її дуже розчарувало.

    “Сьогодні вже четвертий робочий день і мені кошти не зарахували, всі працівники відповідають стандартно, що моє питання вирішується. Не пояснюється взагалі нічого. Одне розчарування та некомпетентність“, – обурилася українка.

    У відповідь співробітники Monobank пообіцяли жінці допомогти у розв’язанні проблеми.

    Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін
    Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

    Курс валют, банківські рішення, інвестиції, кредити, податки та персональні гроші. Аналітика ринку й поради для тих, хто стежить за своїми фінансами, — читайте в розділі «Фінанси».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    monobank
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Киянка тримала вовка вдома: тварина напала на власницю

    10:11

    Чому телефон розряджається швидше, ніж раніше: головна причина не в батареї

    10:00

    Президент Фінляндії про мирну угоду: ключові 5% роботи ще попереду

    09:50

    Зима без світла? Експерт спрогнозував графіки відключень

    09:40

    Стефанчук пояснив: вибори під час воєнного стану — лише одноразовий законопроєкт

    09:26

    Українці дізналися, як відпочиватимуть на Різдво та Новий рік

    09:13

    Чому подорожі змінюють людину більше, ніж психолог: несподіваний ефект

    09:00

    Стало відомо, як живе Міндіч в Ізраїлі

    08:49

    Освітній поворот: що можуть додати до шкільної програми найближчим часом

    08:38

    Кремль прокоментував оптимізм Венса щодо переговорів

    08:22
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.