Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Українцям пояснили, як зарплата впливає на броню: нові ліміти з січня
    • ТОП-5 простих способів зменшити витрату пального взимку
    • Депозити vs ОВДП: куди українці вкладають свої гроші
    • Нові смартфони навчаться визначати ваш настрій: як це працює
    • Трамп розкрив стратегічне значення Гренландії для США
    • Чому вам важко приймати рішення: психологи назвали приховану причину
    • Чому ранковий стрес шкодить здоров’ю більше, ніж ви думаєте
    • Аварійні відключення в Україні: три області повністю знеструмлені – де немає світла
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Кол-центр ПАТ «Черкасиобленерго» увійшов до ТОП-7 кол-центрів ОСР та енергопостачальників

    Кол-центр ПАТ «Черкасиобленерго» увійшов до ТОП-7 кол-центрів ОСР та енергопостачальників

    Ольга СтепановаОльга Степанова23 Березня 2022, 12:543 Mins Read Економіка
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Кол-центр ПАТ «Черкасиобленерго» увійшов до ТОП-7 кол-центрів операторів систем розподілу  та енергопостачальників.

    Про це повідомила прес-служба Товариства з посиланням на інформацію НКРЕКП. Оперативна можливість негайного зв’язку з компанією особливо важлива для мобільного відновлення розподілу електроенергії під час війни, -наголосили в компанії.

    Кол-центр ПАТ «Черкасиобленерго» увійшов до ТОП-7 кол-центрів ОСР та енергопостачальників. Висока оцінка діяльності контакт-центру Товариства міститься у рейтингу регулятора –  Національної комісії, що здійснює регулювання ринку електроенергії та комунальних послуг (НКРЕКП) за результатами 2021 р.

    Відповідно до встановлених Регулятором загальних стандартів якості надання послуг, рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (тобто відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) має становити не менше 75 %.

    Рівень цього сервісу ПАТ «Черкасиобленерго» вище встановленого регулятором нормативу, та становить 77%. За цим показником компанія посіла 7  місце в рейтингу НКРЕКП . ТОВ «Черкасиенергозбут», що працює з населенням та  яким володіє та управляє ПАТ «Черкасиобленерго», посіло  в рейтингу 4-те місце за показником дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд – 87%.

    «Наш колл-центр не обмежується телефонними технологіями. Зараз, у третьому десятиріччі 21 сторіччя ми запровадили електронні системи комунікації зі споживачами, серед яких вайбер-бот, телеграм-бот, можливість особистий кабінет на сайти Компанії. І споживачі сприйняли нові технології позитивно – кількість звернень  за допомогою електронних систем у 2021 р. в порівнянні з 2020 р. збільшилась на 22,6%%», – коментує Голова правління ПАТ «Черкасиобленерго» Олег Самчук.

    Оперативна можливість негайного зв’язку з компанією особливо важлива для мобільного відновлення розподілу електроенергії під час війни, -наголосили в компанії.

    З квітня 2021 р. споживачі  послуг ПАТ «Черкасиобленерго» отримали можливість дзвонити за номером 0800-501-328 та отримували всю необхідну інформацію. При цьому, незалежно зі стаціонарних чи мобільних телефонів йдуть дзвінки, для абонентів вони абсолютно безкоштовні.

    Починаючи з травня 2021 р.,  мешканці Черкаської області першими після Києва та ще е кількох регіонів країни отримали можливість користуватися послугою безкоштовного  SMS-інформування.  як про планові, так і про аварійні відключення електроенергії. Трохи більше, ніж за 6 міс. 2020 р., абонентам було відправлено близько 320 тис. повідомлень (всього 640 тис абонентів).

    ДОСЬЄ

    ПАТ «Черкасиобленерго» – публічне акціонерне товариство зі штаб-квартирою в м. Черкаси, яке спеціалізується на розподілі електроенергії споживачам Черкаської області.

    ФДМУ управляє 46% акцій, а ще 25% в управлінні ПрАТ «Українська енергозберігаюча сервісна Компанія» («УкрЕСКО»). Загальна кількість співробітників складає 3,7 тис. ПАТ «Черкасиобленерго» обслуговує 631 530 споживачів, в тому числі – 616 177 побутових.  ПАТ «Черкасиобленерго» за результатами 2020 р. збільшило чистий прибуток у порівнянні з 2019 р. на 15% – до 12,5 млн. грн., валовий дохід на 33% – до 1,7 млрд. грн., середню зарплату на 18% – до 14,6 тис. грн.

    Ключові економічні події України та світу: курси валют, рішення урядів, інвестиції, ринки, енергетика й фінанси. Аналітика, прогнози та тенденції розвитку глобальної й національної економіки — читайте в розділі «Економіка».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Українцям пояснили, як зарплата впливає на броню: нові ліміти з січня

    12:13

    ТОП-5 простих способів зменшити витрату пального взимку

    12:00

    Депозити vs ОВДП: куди українці вкладають свої гроші

    11:51

    Нові смартфони навчаться визначати ваш настрій: як це працює

    11:37

    Трамп розкрив стратегічне значення Гренландії для США

    11:23

    Чому вам важко приймати рішення: психологи назвали приховану причину

    11:11

    Чому ранковий стрес шкодить здоров’ю більше, ніж ви думаєте

    11:00

    Аварійні відключення в Україні: три області повністю знеструмлені – де немає світла

    10:57

    Нострадамус попередив про 2026 рік: нашестя «бджіл» і кінець Заходу

    10:51

    Різке похолодання в Україні: коли чекати морозів — прогноз

    10:39
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.