Американець Менні Муньос з міста Пеорія (Аризона, США) у 2020 році купував автомобіль BMW X5 вартістю $60 000, але через прикру помилку не доплатив всього 60 центів. Здивуванню чоловіка не було меж, коли це стало причиною відмови у виплатах за страховим полісом. Про це йдеться у сюжеті на YouTube-каналі AZfamily.
Як з’ясувалося, Менні надіслав дилеру чек на $60,517,26 (тобто на 60 центів менше встановленої ціни), але це залишилося непоміченим аж до листопада минулого року, коли чоловік потрапив у ДТП, а його страхова компанія Safe-Guard Products скористалася розбіжністю, щоб не виплачувати повну суму компенсації.
“Запит було відхилено, бо сума кредиту не відповідала сумі за договором”, — поскаржився Муньос, який оформив поліс страхування на випадок непередбачуваних обставин.
Американцю пояснили, що сума має збігатися до копійки, щоб поліс був дійсним. Зрештою, йому виплатили всього $26 709, хоча повна сума компенсації має становити $45 000.
Після семи місяців суперечок Менні так і не вдалося владнати конфлікт зі страховою компанію, тому він звернувся до експертів програми AZfamily “На твоєму боці” та її ведучого Гері Гарпера.
Чоловік каже, що не заспокоїться, поки не отримає чек на потрібну суму, яку він заборгував, — $18 651.
“У мене немає проблем з терпінням. Почекаю”, — зазначив він.