У Росії відновилися офлайн-продажі брендів Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti і Oysho, які пішли з Росії. Одяг марок, що належать іспанській корпорації Inditex, почали продавати в мережі магазинів молодіжного одягу низького цінового сегмента “Твое”.
Про це повідомили в росЗМІ. Бренди представлені тільки в дев’яти роздрібних магазинах (у Москві, Санкт-Петербурзі, Казані, Тольятті, Волгограді, Нижньому Новгороді та Краснодарі), а їхні онлайн-замовлення та попереднє бронювання неможливі.
За якою саме схемою закуповують і поставляють у Росію товари Inditex group, у компанії “Твое” не пояснили. Водночас у РФ продовжує діяти дозвіл на “паралельний імпорт” брендів, які залишили країни-агресори (включно з одягом).
Як бренди Inditex виходили з РФ
До 2022 року російський ринок посідав друге за важливістю місце для Inditex після Іспанії – на цю країну припадало 8,5% доходу компанії. До виходу з РФ у Inditex було 514 магазинів.
Після початку повномасштабної агресії проти України 2022 року компанія продала російські активи і права на 245 точок у країні Daher Group, яка пов’язана з ліванським кланом Дахер, що володіє франшизою Inditex на Близькому Сході. Незважаючи на відсутність у договорі пункту про зворотний викуп бізнесу, Daher Group повинна буде “негайно” укласти франчайзингову угоду з Inditex, якщо остання про це попросить –, це дасть їй змогу швидко повернутися до роботи на російському ринку.
Решта 269 точок закрилися, проте вже 2022 року одяг брендів Inditex з’явився в продажу російських маркетплейсів Ozon і Wildberries.
Раніше гендиректор Inditex Оскар Гарсія Масейрас унеможливив повернення брендів групи в Росію на даному етапі. За його словами, рішення про повернення в Росію може бути ухвалено тільки в “сприятливішій геополітичній обстановці, але зараз умови не ті”.
Новини компаній, ринку та підприємництва, історії успіху і рішення, що впливають на бізнес-середовище України та світу — у розділі «Бізнес».

