Американець Дрю Талберт заробляє майже семизначну суму на рік у своєму ресторані, але він ніколи не мав клієнтів.
Про це пише NBC News.
Bistro Huddy, вигаданий заклад, який існує лише в TikTok — це надуспішний витвір Талберта, який зібрав 4,5 мільйона підписників у нього на платформі, де він публікує комедійні сценки про індустрію громадського харчування.
Попри те, що він ніколи не подавав жодної краплі їжі, бізнес процвітає завдяки партнерським відносинам з брендами, підпискам на Patreon і продажам товарів і тепер він отримує “шестизначний діапазон на рік” доходу.
“Ми опинилися у фінансовому становищі, про яке могли лише мріяти п’ять років тому, — розповів колишній офіціант, що став коміком. — Ми жили місяць за місяцем, ледве зводячи кінці з кінцями, і тепер можемо накопичувати на пенсію”.
Bistro Huddy, названий на честь його сина Гадсона, спирається на 22 роки реального досвіду роботи Талберта в ресторані, який він використовує для вірусних скетчів, коли одягає одну зі своїх численних перук, щоб грати декількох персонажів — колег, клієнтів тощо.
Є менеджер ресторану Террі, а також кухар на ім’я Піклз, гостес Ембер та бармен, якого звати Клінт — усіх їх грає Талберт, який пробувався на акторські ролі та викладав імпровізацію під час роботи в ресторані.
Деякі персонажі навіть мають власні профілі в TikTok, наприклад, у робітниці Bistro Huddy Ніколь Б., яка вже може похвалитися більш ніж 693 000 підписниками в застосунку.
Шанувальники Bistro Huddy кажуть, що замальовки нагадують їм про час, проведений у ресторанній індустрії, натомість інші кажуть, що персонажі настільки переконливі, що вони забувають, що їх усіх “грає один хлопець”.
“Люди бачать Ніколь і уявляють цю чудову білявку – вони навіть більше не бачать мене, — пояснив Талберт. — Тепер люди проєктують на мене своє власне уявлення про те, якими ці персонажі були б у реальному житті. Я лише провідник”.
Талберт почав робити комедійні онлайн-замальовки під час пандемії після того, як його дружина показала йому інших творців на платформі — і це окупилося. Крім його величезної кількості підписників на TikTok, він має 776 тисяч шанувальників у Instagram і 1,5 мільйона на YouTube.
Наразі він не планує розширювати свій бренд попри переговори з літературними агентами та іншими людьми, які могли б допомогти перетворити шоу на повноцінний ситком, насолоджуючись реальністю “повного творчого контролю” та можливістю бути вдома з дітьми.
“Кожен шукає свою нішу, — сказав Талберт. — Я зміг використати свій досвід у скетч-комедії, над яким працював роками. Сценарій, гра акторів, персонажі — все це якось зійшлося”.