Новообраний президент США, американський підприємець Дональд Трамп розширив свій бізнес, запустивши лінійку преміальної горілки Trump Super Premium. Пляшка горілка коштує майже $6000 за об’єм у 750 мл. Попри те, що оцінка горілки серед споживачів є лише 3,4 зірки з 5 на основі п’яти відгуків, ціна продукту залишається високою.
Покупцям пропонують преміальне гравіювання на пляшці за додаткові $59,99, подарункову записку за $7,99 та можливість оформлення алкоголю у якості подарунка, що додасть ще $19,99 до вартості за привітальну листівку. Доступна також опція прискореної обробки замовлення за додаткові $19,99.
Зазначається, що Super Premium – горілка власного виробництва. Має сухі землисті аромати зерна та парафіну. У букеті спокусливі відтінки шкіри та жасмину. Дегустаційні нотатки містять відтінки шкіри хромового дублення, квітів, моху та сажі. Смак демонструє у середніх нотах – концентрацію зерна та в’язкість, також у профілі смакує сухим, насиченим мюслі для сніданку та печивом.
Trump Vodka спочатку була випущена у 2005 році компанією Drinks Americas та виготовлялася в Нідерландах, а згодом у Німеччині. Однак у 2011 році бренд був знятий з ринку в США через низькі продажі. З цього часу основний попит на горілку спостерігався в Ізраїлі.
Історія горілки Трампа почалася з того, що Патрік Кенні, колишній працівник Seagram, вирішив робити ставки на зіркові імена після побаченої реклами з Брюсом Віллісом. Знайомство з Дональдом Трампом у 2005 році відкрило нові можливості: за половину прибутку та $2 млн роялті Трамп погодився надати своє ім’я для бренду.
Дизайн горілчаної пляшки розробив Мілтон Глейзер, відомий створенням логотипа “I Love New York”. У результаті пляшка стала нагадувати хмарочос, а її шийка виступала в ролі шпиля. Хоча, як жартував Мілтон Глейзер, пляшка також могла нагадувати широкоплечого спортсмена. Дві сторони були прозорі, а дві – золоті, але на всіх сторонах містилися Т-подібні логотипи (звичайно ж, на позначення літері у прізвищі Трампа – ред).
У 2008 році горілка Trump стала спонсором Super Bowl. На Super Bowl були проведені акції, в яких блондинка лизала гігантський шматок льоду з написом “горілка Trump”, а молода жінка, якій потім виявилося лише 17 років, розміщувала логотип бренду на грудях.
Реклама виявилася гучною і вкрай поганою, зважаючи на події на Super Bowl, бренд не виправдав очікувань і зазнав фінансових труднощів. Після того, як Трампа обрали президентом вдруге горілка Trump Vodka знов привернула до нього увагу.