Фізична особа-підприємець (ФОП) має можливість отримати витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) за допомогою порталу “Дія”.
Щоб скористатись послугою онлайн:
- перейдіть на портал “Дія”: натисніть “Отримати витяг”, після чого авторизуйтесь у кабінеті громадянина або зареєструйтесь, якщо ще не маєте облікового запису;
- перевірте свої дані: у профілі користувача переконайтеся, що особисті дані заповнені правильно, і за потреби внесіть корективи;
- перевірте інформацію про ФОП: переконайтеся, що відомості про ваш статус фізичної особи-підприємця відповідають дійсності;
- сплатіть послугу: якщо всі дані правильні, здійсніть оплату через запропоновану систему;
- сформуйте витяг: після оплати документ автоматично створюється на основі відомостей з Єдиного державного реєстру (ЄДР).
Відповіді на найпоширеніші питання
Що таке витяг з ЄДР?
Витяг з ЄДР – це офіційний документ, у якому зазначені відомості про юридичних осіб або ФОП відповідно до критеріїв пошуку, вказаних у запиті.
Як завантажити витяг?
Документ буде готовий через кілька хвилин після здійснення оплати. Завантажити його можна у розділі “Отримані документи» вашого особистого кабінету на порталі “Дія”.
Що робити, якщо відсутній номер картки платника податків у витязі?
У витягу з ЄДР номер картки платника податків (РНОКПП) відображається у форматі “ХХХХХХХХХХ” для захисту даних відповідно до законодавства.
Що означає повідомлення “Не знайдено відомості про ФОП”?
Якщо відомості про фізичну особу-підприємця відсутні, це може бути пов’язано з такими причинами:
- у реєстрі немає даних за вказаним реєстраційним номером облікової картки платника податків (РНОКПП).
- ФОП було зареєстровано до моменту створення ЄДР (до 2004 року).
Як замовити витяг з ЄДР юридичній особі?
Юридичні особи можуть отримати витяг із ЄДР через портал Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Що робити, якщо заява опрацьовується довше 10 хвилин?
Перевірте статус вашої заяви в особистому кабінеті на порталі “Дія” у розділі “Послуги” – “Замовлені послуги”. Якщо протягом 10 хвилин статус не змінився, і ви не отримали відповідного повідомлення на електронну пошту, зверніться до служби підтримки порталу “Дія” для уточнення деталей.