У міжнародних перевізників з’явився досить неприємний біль голови: їхні водії, коли мають можливість, залишають вантажівки за кордоном і не повертаються. Причина? Страх бути мобілізованим.
Це викликає купу проблем: компаніям потрібно шукати нових водіїв, щоби повернути машини. Крім того, перевізники, чиї водії не повертаються, блокуються у системі “Шлях”, що заважає відправленню нових машин на міжнародні маршрути.
Віктор Балін, віце-президент Асоціації міжнародних автоперевізників (АсМАП), висловив ідею прирівняти таких водіїв до викрадачів та навіть повідомляти про них до Інтерполу.
“Я думаю, що найближчим часом ми розробимо разом з юристами і доводитимемо до водіїв, що у них будуть не тільки проблеми з поліцією, а саме розглядатиметься ситуація як викрадення автомобіля”, – каже Віктор Балін.
Ця ситуація може призвести до скорочення обсягів перевезень, що позначиться на експортних та імпортних операціях та вдарить по валютному балансу країни.